Subject: Ed: Registreeritud tervishoiutöötajad 2025 soo, kutse ja vanuserühma järgi
From: "Liina Saar" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Apr 2026 10:41:27 +0300

Tere

Palun registreerida ja suunata mulle täitmiseks.

Heade soovidega

Liina Saar

teenuse juht

tervishoiuteenuste osakond

+372 53235894

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Tiiu-Liisa Rummo - TAI <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 15. aprill 2026 09:57
Adressaat: Liina Saar <[email-masked]>
Teema: Ed: Registreeritud tervishoiutöötajad 2025 soo, kutse ja vanuserühma 
järgi

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Vabandust eksitava pealkirja pärast, soovin siiski 2025 a andmeid.

Tervitades

Tiiu-Liisa Rummo

vanemanalüütik
Tervisestatistika osakond

tel 53881668

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.tai.ee/> Tervise Arengu Instituut

Jälgi meid ka  <https://www.facebook.com/TerviseArenguInstituut> Facebookis

  _____

Saatja: Tiiu-Liisa Rummo - TAI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 15. aprill 2026 09:55
Adressaat: Liina Saar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Registreeritud tervishoiutöötajad 2024 soo, kutse ja vanuserühma 
järgi

Tere!

Pöördun Teie poole seoses regulaarse andmepäringuga, mis hõlmab Terviseameti 
tervishoiutöötajate riikliku registri väljavõtet 31.12.2025 seisuga soo, 
kutse ja vanuserühma järgi, mida avaldame tervisestatistika ja 
terviseuuringute andmebaasis ( 
<https://statistika.tai.ee/pxweb/et/Andmebaas/Andmebaas__04THressursid__05Tootajad/THT022.px/> 
https://statistika.tai.ee/pxweb/et/Andmebaas/Andmebaas__04THressursid__05Tootajad/THT022.px/). 
Ootan andmeid hiljemalt 15.05-ks.

Tervitades ja ette tänades

Tiiu-Liisa Rummo

vanemanalüütik
Tervisestatistika osakond

tel 53881668

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.tai.ee/> Tervise Arengu Instituut

Jälgi meid ka  <https://www.facebook.com/TerviseArenguInstituut> Facebookis