Subject: FW: Kodanikuühiskonna innovatsioonifondi 2024. aasta taotlusvoor
From: "Taavi Siilbek" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 10:00:37 +0300

Tere

Edastan KÜSK taotluse kinnituskirja saamiseks. Failid on manuses.

Parimat!

Taavi Siilbek

Ennetusbüroo

ennetuspartner

mob: +372 5911 7359

tel: +372 733 7339

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Jaama 207 | 50705 Tartu

 <https://www.rescue.ee> rescue.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

From: Arvi Uustalu <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 2, 2024 10:56 AM
To: Taavi Siilbek <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: FW: Kodanikuühiskonna innovatsioonifondi 2024. aasta taotlusvoor

Taavi, palun vaata üle, kui sobib, siis saada ise [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  dokumendihaldussüsteemis menetlemiseks.

Arvi

From: Meeri Küla Arendamise Selts <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 2, 2024 10:31 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Arvi Uustalu 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kodanikuühiskonna innovatsioonifondi 2024. aasta taotlusvoor

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Saadan Teile taotluse tutvumiseks ja vajadusel arvamuse andmiseks. Kui 
taotlus sobib, palun täitke kinnituskirjad ja saatke esimesel võimalusel 
need seltsile tagasi.

Taotlus ja kinnituskirjad manuses.

Tervitan

Kerli Pruuli

Meeri Küla Arendamise Selts

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

https://www.facebook.com/meerikas