Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Apr 2026 15:33:25 +0300

Haapsalu Linnavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/02728 aadressile Lääne maakond, Haapsalu linn, Pusku küla, Härmatise 
// Jäälille // Karjatse-Lellu tee // Lellu tee // Uus-Meremaa // 
Vana-Meremaa, Lääne maakond, Haapsalu linn, Pusku küla, Härmatise // 
Jäälille // Kiviaia // Lellu tee // Siniliblika // Turrima // Vana-Meremaa, 
Lääne maakond, Haapsalu linn, Pusku küla, 16113 Rohuküla-Ahli-Ridala tee // 
Hõbevalge // Koolimaa // Külmallika // Lellu tee, Lääne maakond, Haapsalu 
linn, 16113 Rohuküla-Ahli-Ridala tee // Hõbevalge // Kasesalu // Koolimaa // 
Külmallika // Lellu tee // Lindmäe // Pusku küla // Turrima, Lääne maakond, 
Haapsalu linn, Pusku küla, Hõbevalge // Härmatise // Jäälille // 
Karjatse-Lellu tee // Koolimaa // Külmallika // Lellu tee // Turrima (, 
null, null, , null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hõbevalge ja Külmaallika kinnistud jäävad 
riigimaantee kaitsevööndisse. Ehitusala koos ligipääsu teega jäävad Lellu 
tee äärsesse alasse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27823601>  (menetlus nr: 
540716), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haapsalu Linnavalitsus) või menetleja (RIINA NEDZELSKIENE) poole.