Subject: KIIRE, Geoaluse kooskõlastamine
From: "Gert Kaljuste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 11:08:00 +0300

Tere.

09.07.2026 saatsin geodeetilise alusplaani kooskõlastamiseks aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  .
Transpordiameti infotelefonilt soovitati saata antud geoalus üldmeilile,
et kiiremas korras saaks antud töö üle vaadatud. Antud tööga on juba
äärmiselt kiire.

Kooskõlastamist vajav geodeetiline alusplaan on manuses.

Lugupidamisega,

____________

Gert Kaljuste

Insener-geodeet
(+372) 52 49 081

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

SIRKEL & MALL Geodeesia OÜ | Laki tn 5, 10621 Tallinn, Eesti

(+372) 6 555 480 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.smageodeesia.ee/> www.smageodeesia.ee