Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 13:20:14 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Esmaspäev, 5. veebruar 2024 - 13:20

Vastused:

TEENUS: 	sotsiaalse rehabilitatsiooni teenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:*	päevane
*	laste ja täiskasvanute

TEENUS(jätk):Erihoolekandeteenuse 
liik:TEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 ASALVARE OÜTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Endla tn 4, Kesklinna linnaosa, 
Tallinn, Harju maakond, 10142 58203177 ruslog22gmail.comTaotleja 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 [email-masked] +372 58203177Teenuse 
osutamise koha aadress:	 Rae 38 , Paldiski linn
Planeeritud kohtade arv:TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 4. veebruar 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Natalia RusinaLisatud failid: On manuses