Subject: Jägala võrgupiirkonna üleviimine 20kV-le
From: "Tammekand Liis" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 16:33:44 +0200

Tere!

Koostöös Elektrileviga olen projekteerimas Jägala võrgupiirkonna
elektrivõrgu investeeringutöid.
Plaanis on paigaldada uus keskpinge maakaabel, mis kulgeb paralleelselt
riigiteega ja olemasoleva sidekaabliga ühel joonel.
Lisasin manusesse digikonteineri, millele palun kooskõlastust.

Küsimuste korral andke palun märku.

Lugupidamisega

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

www.enersense.ee <https://enersense.ee/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.