Subject: Tehniliste tingimuste soov: Helme alevik, Tõrva vald, Valgamaa
From: Tea Tõnts <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 12:40:32 +0200

Tere!

TEHNILISTE TINGIMUSTE/ EHITAMISE NÕUETE KÜSIMINE HELME ALEVIKUS, (TÕRVA
VALD, VALGAMAA) TÖÖSTUSALA TARISTU PÕHIPROJEKTILE, MAHASÕIT RIIGITEELT NR
6 (Tootmise tänav)

VILprojekt OÜ koostab Tõrva Vallavalitsuse tellimusel Valgamaal, Tõrva
vallas, Helme alevikus Helme aleviku tööstusala põhiprojekti (sh
tänavavalgustuse, torustike jm kommunikatsioonide projekteerimine).
Tootmise tänaval on puutumus (mahasõit) riigitee nr 6 km 30,27.

Dokumendile on lisatud (käesolevalt koostamisel oleva) detailplaneeringu
joonis.

Soovime tee nr 6 alt kinnisel meetodil paigaldada ka sidekaabli,
ühendamaks ELASA olemasoleva kaabliga teisel pool riigiteed. Dokumendile
on lisatud ELASA tingimused.

Palume väljastada nõuded projekteerimisele/ehitamisele.

Tervitustega,

Tea Tõnts

Juhatuse liige

VILprojekt OÜ

Mob. 51 088 28

 <http://www.vilprojekt.ee/> www.vilprojekt.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.