Subject: JJT-ga kaasneva riigitee ümberehitamise leping 11360 km 9,48-9,71
From: "Elis Johanson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Indrek Pikk" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 10:18:34 +0300

Tere,

seoses vallavanema puhkusega on lepingu allkirjastajaks abivallavanem Kalle 
Pungas Saue vallavanema 04.09.2024 käskkirja nr 14-1/18 alusel.

Palun muutke allkirjastaja nimi ning edastage uuesti allkirjastamiseks.

LugupidamisegaElis Johanson

jurist

GSM  <tel:+372%205332%206217> +372 5332 6217

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 29, 2024 4:31 PM
To: Andres Laisk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: Leping

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: JJT-ga kaasneva riigitee ümberehitamise leping 11360 km 9,48-9,71
Registreerimise kuupäev: 28.08.2024
Registreerimise number: 7.1-1/24/14870-1.

Vastuseks Teie taotlusele edastame Teile JJT-ga kaasneva riigitee 
ümberehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui JJT-ga kaasneva riigitee ümberehitamisest 
huvitatud isikule nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde 
teostamiseks vastavalt lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb 
projekti kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Leping annab õiguse ehitada JJT-ga 
kaasnev riigitee ümberehitus lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked]). Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe 
informeerida ([email-masked]) ja kutsuda kohale Transpordiameti 
esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar
peaspetsialist
58627078

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.