Subject: Teabenõue - trahvid IKÜM nõuete rikkumiste kohta aastal 2023
From: "Katrin Kose | TRINITI" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jan 2024 10:50:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun teavet 2023. aastal IKÜM nõuete rikkumise eest määratud trahvide ja
sunnirahade kohta – kui palju ja kui suuri trahve ning sunnirahaotsuseid
tehti ning mis asjaolud vastavad otsused tingisid.

Parimate soovidega

Katrin Kose
 <https://triniti.eu/et/inimesed/katrin-kose/> Advokaat

Advokaadibüroo TRINITI
Maakri Kvartal | Maakri 19/1, Tallinn
T: 6 850 950 | M: 554 6839

 <http://triniti.ee/> triniti.ee |
<https://www.facebook.com/trinitiestonia?fref=ts> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/triniti-estonia> LinkedIn

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud