Subject: Taotlus T1 23,55-23,7 Teedel Transpordiameti tegutsemisluba koos lisadega
From: "Indrek Sihver" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 10:50:37 +0300

Tere

Esitan Taotluse väljastada liiklusvälise tegevuse luba (ehitus) tööde
tegemiseks riigitee maal.

Planeeritud ehitusperiood 18.05.2026 kuni 30.09.2026.

Taotluse link asub, sealt peaks saama alla laadida ja hiljem ka ülesse
laadida allkirjastatud taotlus.

<https://elero-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/indrek_sihver_elero_ee/IgA
7MULWP190Q4jGvT8N3kZYAQglneonONB2dCCnWYXxIzg?e=af7yEd>  Taotlus
liiklusvälise tegevuse luba T1 14.05.2026

Lugupidamisega,

Indrek Sihver

Elero Elekter OÜ

Ehitusosakonna Objektijuht

Tel. +372 53 995 828

Kurna tee1 , Kiili

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.elero.ee <http://www.elero.ee/>