Subject: Eelnõu
From: <[email-masked]>
To: "Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit" <[email-masked]>,Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>, "Eesti E-kaubanduse Liit" <[email-masked]>,Eesti Koostöö Kogu <[email-masked]>,Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>,Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>,Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 09:31:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Palume Teie arvamust hiljemalt 05.06.2026  e-posti aadressile 
[email-masked] või DVK kaudu.

Link EIS-i 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/58af33e6-2cda-4956-ab09-4ec03b9da7bc

Pealkiri: Avaliku teabe seaduse ja riikliku statistika seaduse muutmise 
seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 29.05.2026

Registreerimise number: 8-1/4287-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee