Subject: Re: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: "Markus Mikko" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman - RIK" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 15:11:35 +0300

Tere!

Nõustun Äriregistri SLA-ga, 29.06.2026 seisuga, mis oli leitav aadressilt:
<https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon>
https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon

Kõike head
Markus
From: Hedi Stenman - RIK <[email-masked]>
Date: Monday, 29. June 2026 at 15:00
To: Markus Mikko <[email-masked]>
Subject: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

[email-masked] ei saada teile sageli meilisõnumeid.
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Lugege teavet selle kohta,
miks see on oluline

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere

Palun saatke ka SLA-ga nõustmise kinnistus vabas vormis vastusena sellele
e-kirjale.

Äriregistri SLA on leitav siit
<https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon>
Äriregister - Riigi infosüsteemi haldussüsteem RIHA

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Hedi Stenman
kliendihaldur
Klienditoe tiim
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>
<http://www.instagram.com/rikikad>
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>
      <https://www.rik.ee/> www.rik.ee

-----Original Message-----
From: Business Support <[email-masked]>
Sent: Monday, June 29, 2026 10:35 AM
To: info - RIK <[email-masked]>
Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele
arireg/detailandmed_v4.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/detailandmed_v4.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 70006317/riaitp.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

ee-test, ee-dev

Teenuse kasutamise eesmärk:

RIA iseteeninduse tarvis, et saaks kuvada korrektseid ettevõtte andmeid ja
eeltäita vorme.

Taotleja kontaktid:

Nimi: Martin Grünberg

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: +372 58569369

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]