Subject: Eraürituse korraldamine Haven Kakumäel 11.06.26
From: "Ly-Annmarii Karu - JOLOS" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 12:55:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kui käesolev teavitus ei ole jõudnud õige üksuse või kontaktisikuni, palun 
edastage see vastava piirkonna või valdkonna eest vastutavale ametnikule.

Korraldame Haabersti linnaosas Haven Kakumäe territooriumil 11.06.2026 
eraettevõtte üritust. Tegemist on kinnise eraüritusega. Kuigi lähtume öörahu 
nõuetest ning teavitame ka ümbruskonna elanikke, võib siiski juhtuda, et 
info ei jõua kõigini ning teile võib laekuda teavitusi territooriumilt 
kostuva muusika kohta. Sellest tulenevalt soovin teid üritusest eelnevalt 
informeerida, et oleksite teadlikud ning saaksite vajadusel pöördujatele 
vastavat infot edastada.

Kui siiski peaks teie liinile laekuma kaebusi seoses muusikaga, palun 
võimalusel meid sellest jooksvalt teavitada, et saaksime omalt poolt 
kiiresti reageerida ja vajadusel helitaset reguleerida. Mõistan, et teil on 
kohustus kõikidele kaebustele reageerida, kuid loodame, et omavahelise 
kommunikatsiooni abil õnnestub vältida teiepoolseid väljasõite ürituspaika.

Lisaks annan märku, et kasutame ürituse väravas dekoratiiveks elemendiks 
tossu mida tekitame tossumasinaga (sama, mida kasutatakse ööklubides).

Peo ametlik lõpp alal on ööl vastu 12.06 kell 02:00.

Öörahu nõuetest lähtuvalt lõpetame valjema muusika mängimise välialadel kell 
22:00. Pärast seda jääb õuealale vaid vaikne taustamuusika, mis ei tohiks 
ümbritsevaid elanikke häirida. Siseruumides jätkub muusika mängimine kuni 
kella 02:00-ni, kuid samuti kontrollitud helitugevusel.

Üritusele on oodata ligikaudu 4000 külastajat. Ürituse turvalisuse tagavad 
Forus Security AS ja Medical Unit OÜ.

Kas on täiendavat infot, mida sooviksite ürituse kohta teada?

Kontaktisikuks nii enne üritust kui ka ürituse ajal olen mina. Täiendavate 
küsimuste või probleemide korral palun julgelt ühendust võtta. Minu 
kontaktandmed leiate kirja jalusest.

Parimate soovidega,

 <https://jolos.eu/en/>

Ly-Annmarii Karu

Junior Producer & Assistant

 <tel:+37256990323> +372 5699 0323

Staapli 4, <https://maps.app.goo.gl/d4tGwkvTqUjinVxx6>  Noblessner, 10415 
Tallinn

www.jolos.eu <https://jolos.eu/>

 <https://ee.linkedin.com/company/jolos-agency> 
<https://www.instagram.com/jolos.agency/> 
<https://www.facebook.com/jolosagency> 
<https://www.tiktok.com/@jolos.agency>

 <https://jolos.eu/sustainability/>  <https://www.27names.com/> 
<https://turundajateliit.ee/en/about/> 
<https://org7242.img.email/img/spacer.gif>   <https://kuldmuna.ee/?lang=en>

Käesolev e-kiri ja selle mistahes lisad on konfidentsiaalsed ja on mõeldud 
kasutamiseks ainult adressaadile. Juhul, kui te olete saanud selle e-kirja 
eksituse tõttu, siis palume teil koheselt teavitada Jolos OÜ-d saates 
e-kirja või helistades teate saatjale ning kustutada antud e-kiri koos 
lisatud failidega. Kolmandatele isikutele e-kirja ja selle lisade edastamine 
ja kopeerimine on keelatud. Täname.

This e-mail and any attachments are confidential and for the exclusive use 
of the intended recipient. If you have received this e-mail in error please 
notify immediately Jolos OÜ by sending an e-mail or calling the sender of 
the message and delete this message and any attachment. Copying and 
forwarding this e-mail to any other person is prohibited. Thank you.