Subject: Eesti Advokatuuri äriõiguse komisjoni ettepanekud ÄS, ÄRS, MTÜS, TÜS ja SAS muutmiseks [Sorainen-LEGAL.FID1024959]
From: "Piret Jesse | Sorainen" <[email-masked]>
To: "[email-masked]", "Marget Pae"
Cc: "Merit Aavekukk-Tamm" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 14:08:41 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud justiits- ja digiminister pr Liisa-Ly Pakosta

Käesolevaga edastame Eesti Advokatuuri äriõiguse komisjoni poolt
ettepanekud äriseadustiku, äriregistri seaduse, mittetulundusühingute
seaduse, tulundusühistuseaduse ja sihtasutuste seaduse muudatusteks.

Oleme meelsasti valmis kaasa mõtlema ja aitama seaduse muudatuste
väljatöötamisel.

Lugupidamisega

Piret Jesse

Eesti Advokatuuri äriõiguse komisjoni esimees

Partner
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 5 218 959 | T. +372 6 400 912
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Estonia

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

This e-mail is confidential and is subject to
<https://www.sorainen.com/disclaimer/> disclaimers. Sorainen’s
relationship with its Clients and its assignments are subject to the
following  <https://www.sorainen.com/TAC/> terms and conditions.