Subject: FW: Andmete kustutamise võimaldamise seire
From: "Risto Liinat" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Jul 2025 15:19:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist,

Saadan vastused Teie esitatud küsimustikule.

Kui dokument peab olema digitaalselt allkirjastatud, siis andke palun teada.

Lugupidamisega

Risto Liinat

AS Krooning müügijuht ja andmekaitse spetsialist

Tel. +372 515 0520

Email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Web:  www.krooning.ee <http://www.krooning.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 3, 2025 12:13 PM
To: Coop Eesti Keskühistu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MAXIMA 
Eesti OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Rimi Eesti Food AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; TKM Grupp AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Prisma Peremarket AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Lidl Eesti OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; OG Elektra AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Circle K Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Neste Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Olerex AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Alexela AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Krooning AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Andmete kustutamise võimaldamise seire

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Andmete kustutamise võimaldamise seire

Registreerimise kuupäev: 02.06.2025

Registreerimise number: 2.1.-4/25/818-1777-1

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust