Subject: Arvamus uue tarbijakrediidi direktiivi ülevõtmise valikute kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Kaidi Urgas", "Justiitsministeerium"
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 11:41:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
16.07.2024 kirja nr 5.1-1/93 „Arvamus uue tarbijakrediidi direktiivi
ülevõtmise valikute kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee