Subject: Vastus taotlusele
From: Katrin Jõesalu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Oct 2025 09:03:05 +0300

Tere

Esitasite Siseministeeriumile taotluse rahvastikuregistrist Lihula
Tarbijate Ühistu liikmete nimekirja kontrollimiseks. Selgitame, et
rahvastikuregistri andmetele juurdepääsude taotlemine toimub selleks
eraldi ette nähtud infosüsteemi kaudu: rahvastikuregistri andmetele
juurdepääsu menetlemise infosüsteem, aadressil
https://rr-taotlus.smit.ee/. Õige taotlusvorm on Äriühing (õigustatud
huvi) – Ühekordne andmete väljastamine (100+ isiku kohta). Taotluse võib
esitada äriühingu esindusõiguslik isik või tema poolt volitatud isik.
Taotlusele saab manusena ka faile lisada (nt Exceli tabeli). Muul moel
esitatud taotlusi ei menetleta.

Palun esitage taotlus rahvastikuregistri andmetele juurdepääsu saamiseks
eelpool kirjeldatud infosüsteemi kaudu.

Lugupidamisega

Katrin Jõesalu
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 5343 4326
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>