Subject: Gripi vaktsineerimise statistika
From: "Saar, Indrek" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Oct 2025 14:24:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas saaksite palun edastada 0-7 aasta vanuste ja üleüldisse gripi
vaktsineerimise hõlmatuse 2024/25 hooajal, samuti, kui te olete teadlikud
2024/25 riiklikest eesmärkidest, siis äkki saate ka need edastada.

Tervitades
Indrek

Indrek Saar, PhD

Sales Manager

__________________________________________________________________________
___________________

AstraZeneca

Europe Canada | CEE-BA | Sales & Marketing

Valukoja 8, 11415 Tallinn, Estonia

T: +372 6549 600 M: +372 514 9875

[email-masked] <mailto:[email-masked]>