Subject: FW: Eesti Kliiniliste Logopeedide Kutseliit
From: "MKM info"
To: "MKM info"
Date: Wed, 13 Mar 2024 13:12:10 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 13, 2024 10:29 AM
To: Ulla Saar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Eesti Kliiniliste Logopeedide Kutseliit

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Va. Tööala asekantsler Ulla Saar

Pöördume Teie poole telefonikõne jätkuna järelepärimisega Eesti Kliiniliste 
Logopeedide Kutseliidust (EKLK).

EKLK on tervishoiusüsteemi logopeede koondav ametiühing. Soovime liituda 
tervishoiutöötajate kollektiivleppega.

Tervishoiutöötajate kollektiivlepingus sätestatud tingimused laieneksid 
kollektiivlepingu seaduse § 42 tähenduses tööandjate poolel kõigile 
asutustele ja ettevõtetele, kes osutavad tervishoiuteenuseid Terviseameti 
poolt väljastatud tegevusloa alusel ja kelle tegevust rahastatakse 
Tervisekassaga sõlmitud ravi rahastamise lepingu alusel või riigieelarvest. 
Töötajate poolel laiendatakse kollektiivleppes sätestatud tingimusi kõigile 
töötajatele, kes töötavad eelnimetatud asutustes ja ettevõtetes.

Täpsustuseks lisame, et EKLK-l on täidetud Kollektiivlepingu  § 42 lõige 3 
punkt 1 tingimus, mille kohaselt Kollektiivlepingu tingimuse laiendamise 
võivad kokku leppida ametiühingute liit või tegevusala ametiühing, kelle 
liikmed moodustavad 15 protsenti tegevusala töötajatest või kellel on 
vähemalt 500 liiget.

Eesti Arstide Liit (EAL) on palunud meil MKM-lt täpsustamist järgmises 
küsimuses: kas EKLK on Kollektiivlepingu seaduse kriteeriumite järgi 
ametiühing, mis võib kokku leppida kollektiivlepingu tingimuste laiendamise?

Ette tänades ja

lugupidamisega

Anne Uriko

EKLK juhatuse liige

                        [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

                             tel +372 5 117 868

                              <https://www.eklk.ee> https://www.eklk.ee