Subject: FW: Kutse Peipsi tn 60 piiride kättenäitamisele ja kindlakstegemisele
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 14:31:55 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 20, 2026 11:48 AM
To: Kati Banhard <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Kutse Peipsi tn 60 piiride kättenäitamisele ja 
kindlakstegemisele

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Kuupäev: Wednesday, 13. May 2026 kell 18:28
Pealkiri: Kutse Peipsi tn 60 piiride kättenäitamisele ja kindlakstegemisele
Adressaat: Kati Banhard <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Lp. 22244 Kolkja teeL3 katastriüksuse omanik

Transpordiamet

                                                                             
                                                                             
                     Meie 13/05/2026

Kutse piiride kindlakstegemisele ja kättenäitamisele

Piiri asukoha looduses kättenäitamise ja piiride kindlakstegemise põhjus

Teatan Teile kuuluva 22244 (58701:003:0008) katastriüksusega piirneva Peipsi 
tn 60 (58701:003:0038) katastriüksuse, aadressiga,Tartu maakond, Peipsiääre 
vald, Kasepää alevik  mõõdistamisest. Mõõdistamise toiminguks on Peipsi tn 
60 katastriüksuse ülemõõdistamine.

Ühisel piiril on kaks ühist tähistatud piiripunkti:varasemast piirimärke 
säilinud ei ole

Piiripunkti nr 1 koordinaatide järgne asukoht on vastuolus Peipsi tn 60 
piiriprotokolliga.

Peipsi tn 60 piiriprotokolli ja 22244 Kolkja tee L3 plaani järgne piir läbib 
hoonet.

Sellest tulenevalt on  piiripunktides nr 1 ja 2 on vaja läbi viia piiride 
kindlakstegemise toiming.

(vt. lisaks kindlskstegemise skeemi).

Piirikirjeldus-Peipsi tn 60

Piiripunkti nr

Piiripunkti vorm

Piiri kulgemise viis

Märkus

Paigalduse info

Piir kindlaks tehtud

1

metalltoru

sirgjooneline

-

paigaldatud

1)

2

metalltoru

-

-

paigaldatud

1)

1) Põhjus: Piiripunkti nr 1 koordinaatide järgne asukoht on vastuolus Peipsi 
tn 60 piiriprotokolliga.

Peipsi tn 60 piiriprotokolli ja 22244 Kolkja tee L3 plaani järgne piir läbib 
hoonet.

Selgitus: Peipsi tn 60 katastriüksus on moodustatud 2002 aastal plaani 
alusel ja koostatud piiriprotokoll, koordinaatide kataloog. Peipsi tn 60 
piiriprotokolli järgselt kulgeb piir piki Kolkja tee serva ja piirimärgid 
asuvad 4,5 meetri kaugusel tee teljest. 22244 Kolkja tee L3 katastriüksuse 
plaan on koostatud 2000 aastal plaani alusel ja piiri kauguseks tee teljest 
on 4,5 meetrit. Peipsi tn 58 on mõõdistatud kohalikus süsteemis 1997 aastal.

Käesoleva töö käigus mõõdistati 22244 Kolkja tee L3 tee mõlemad tee servad. 
Selle alusel arvutati tee telje täpne asukoht. Piiripunkt nr 1 kohalikus 
süsteemis mõõdistatud koordinaadid on ümberarvutatud geodeesia 
kalkulaatoriga  L-EST süsteemi. L-EST süsteemi arvutatud piiripunkti nr 1 
asukoht jääb tee teljest 2.97 meetri kaugusele. Piiriprotokolli järgne piir 
4,5 meetri kaugusel läbib Peipsi tn 60 üksusel asuvat hoonet.

Peipsi tn 60 piiriprotokolli koostaja on määranud ilmselt piiri kauguse tee 
teljest 22244 Kolkja tee L3 katastriüksuse plaanilt.

Piiride kindlakstegemisel maastikul tuleks lähtuda piiripunkti nr 1 L-EST 
süsteemi arvutatud koordinaatidest ja määrata 22244 Kolkja tee L3 ja Peipsi 
tn 60 katastriüksuste ühine piir 3 meetri kaugusele tee teljest.

Maakatastriseaduse §17 lõike 5 järgi on maamõõtja kohustatud piiride 
kättenäitamisele kutsuma kõikide kinnisasjade omanikud, kelle kinnisasjal on 
mõõdistatava piiriga ühine piiripunkt.

Aeg ja koht

Kutsun Teid 22244 Kolkja teeL3 ja Peipsi tn 60 katastriüksuste ühise piiri 
ja piirimärkide kättenäitamisele 23/05/2026 algusega kell 15.30 piiripunkt 
nr 1 juures.

Piiride ja piirimärkide kättenäitamine toimub nimetatud katastriüksustel 
looduses. Oma soovist osaleda katastriüksuse piiride kättenäitamisel ja 
kindlakstegemisel palun teatada hiljemalt 2 tööpäeva ette.

Ilmumata jätmise või kirjaliku seisukoha esitamata jätmise tagajärjed

Kutse saatmisega loetakse piirimärkide asukohad ja nende alalhoiu kohustus 
kinnisasja omanikule teatavaks tehtuks ja omanik piiride asukohaga 
nõustunuks (maakatastriseaduse § 17 lõige 6), välja arvatud juhul, kui 
ilmneb piiride kindlakstegemise vajadus. Kui Teil on piiri ja piirimärkide 
kohta märkusi, tuleb need esitada hiljemalt piiri kättenäitamisel looduses. 
Teie poolt esitatud märkused, taotlused ja seisukohad kantakse 
piiriprotokolli.

Piiriprotokolli allkirjastamine

Pärast piiri kättenäitamist koostatakse 3 tööpäeva jooksul piiriprotokoll, 
mida saate allkirjastada digitaalselt.

Soovi korral saate ilma piiride kättenäitamiseta piiriprotokolli 
allkirjastada.

Piirimärkide alalhoiukohustus

Kinnisasja omanik peab tagama piirimärgistuse säilimise. Te ei või 
piirimärke iseseisvalt muuta

ega ümber paigutada (asjaõigusseaduse § 128 lg 2).

Kui teil on lisaküsimusi, palun võtke minuga ühendust.

Lugupidamisega

Indrek Reimann

Maamõõtja

Maakorraldustööde tegevuslitsents nr 716

Tel: +372 58090522

Lisad: Piiripunktide ja piiride skeem, piiride kindlakstegemist selgitav 
skeem.