Subject: Fwd: Otepää valla ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni arendamise kava esitamine kooskõlastamiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Oct 2025 16:55:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadame kooskõlastamiseks kordusena Otepää valla ühisveevärgi 
ja –kanalisatsiooni arendamise kava aastateks 2025-2037, eelnõu (edaspidi 
Kava), mis asub järgneval lingil, kuna eelmisel korral edastatud link 
16.10.2025 enam ei avanenud.

https://www.dropbox.com/scl/fi/3vbjbxsgfydg7ifrst1ei/Tellijale-Otep-valla-VVK-AK-2025-2037.zip?rlkey=v2a64lboyrlo5k80r1keufha5 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/3vbjbxsgfydg7ifrst1ei/Tellijale-Otep-valla-VVK-AK-2025-2037.zip?rlkey=v2a64lboyrlo5k80r1keufha5&st=wklx0wmr&dl=0> 
&st=wklx0wmr&dl=0

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Sven Otsmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: N, 2. oktoober 2025 kell 13:28
Subject: Otepää valla ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni arendamise kava 
esitamine kooskõlastamiseks
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Austatud Terviseameti esindajad,

Teatame, et on valminud Otepää valla ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni 
arendamise kava aastateks 2025-2037, eelnõu (edaspidi Kava), mis asub 
järgneval lingil.

Vastavalt Ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni seadus1 § 15, lõige (3)  palume 
lisatud Kavale Teiepoolset kooskõlastust võimalusel hiljemalt 30.10.2025. 
Oleme ette tänulikud.

Ette tänades ja meeldivat koostööd soovides.

-- 

Lugupidamisega

Sven Otsmaa
OÜ Ruum ja Keskkond
Juhataja

Rõõmu 14-4 10921
Tallinn
Tel.: +372 51 37 699
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

-- 

Lugupidamisega

Sven Otsmaa
OÜ Ruum ja Keskkond
Juhataja

Rõõmu 14-4 10921
Tallinn
Tel.: +372 51 37 699
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>