Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 14:35:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/02850 aadressile (asub mitmel aadressil) (hõlmab palju 
ehitisi) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Taotlejad Skepast&Puhkim OÜ (registrikood 
11255795) ja RB Rail AS Eesti filiaal (registrikood 14168654) esitasid 
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri kaudu 
ehitusloa taotluse nr 2411271/02850 Rail Balticu DS1DPS5 Tootsi-Selja (15,8 
km) raudtee põhitrassi lõigu ehitamiseks Põhja-Pärnumaa vallas. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 2 edastab TTJA ehitusloa taotluse eelnõu 
arvamuse avaldamiseks. Palume kooskõlastus esitada hiljemalt 03.05.2024 või 
vajadusel pikendada tähtaega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26958279>  (menetlus nr: 
423148), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 03.05.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister