Subject: teabenõue
From: "Piret Kergandberg | WALLESS" <[email-masked]>
To: "min - KUM" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Sep 2026 10:17:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin saada järgmist infot:

1.	Eestis tegutsevate teatrite (etendusasutuste) nimekiri (näidata
eraldi omandivormi põhiselt  - avalikõiguslik, riigi või KOV osalusega,
eraõiguslik) 01.09.2026 seisuga (või muu kõige värskema kuu päeva
seisuga).
2.	Teave riigi poolt antava rahastuse kohta 2026-2027 – millisele
etendusasutusele, mis summas ja millise iseloomuga rahastust on antud või
planeeritakse anda.

Lugupidamisega

Piret Kergandberg Partner

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

514 1979

Liivalaia 36, 10132 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel.
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.
Aitäh!