Subject: RE: Turismitegevuskava 2026-2029 eelnõu kooskõlastamine/ HRL DMO
From: "Karmen Paju" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Kristina Jerjomina - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Oct 2025 16:44:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan teile Harju-, Rapla- ja Läänemaa DMO poolse tagasiside 
turismitegevuskava 2026–2029 eelnõule (vt manust).

Täiendavalt on lisatud ka kommenteeritud versioon turismitegevuskava 
2026–2029 dokumendist, mille eesmärk on aidata täpsustada ja korrigeerida 
mõningaid ebatäpsusi sisus ja sõnastuses.

Parimate soovidega

Karmen Paju

Harju-, Rapla-, Läänemaa DMO juht

Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskus
Harju-, Rapla-, Läänemaa DMO
Sirge 2, 10618 Tallinn
Tel +372 506 3770
 <https://dmo.heak.ee/> https://dmo.heak.ee/
 <http://www.heak.ee/> www.heak.ee

 <http://www.arenduskeskused.ee/> Maakondlike Arenduskeskuste võrgustik on 
suurim üle-eestiline nõustamisvõrgustik. Pakume tasuta nõustamist 
ettevõtjatele, investoritele, vabaühendustele ja kohalikele omavalitsustele 
igas maakonnas. Algatame ning viime ellu maakondadele olulisi projekte.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 24, 2025 4:49 PM
To: Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked]>; AS Tallinna Lennujaam 
<[email-masked]>; Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liit 
<[email-masked]>; MTÜ Maakondlikud Arenduskeskused <[email-masked]>; 
Eesti Hotellide ja Restoranide Liit <[email-masked]>; Eesti Konverentsibüroo 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Maaturism <[email-masked]>; Eesti Spaaliit 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Loodusturismi Ühing 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Peakokkade Ühendus <[email-masked]>; Eesti 
Sommeljeede Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Giidide Liit 
<[email-masked]>; Sihtasutus Kutsekoda <[email-masked]>; 
MTÜ Eesti Suuratraktsioonide Liit <[email-masked]>; Tallinna 
sihtkoha juhtimise organisatsioon <[email-masked]>; Pärnu 
sihtkoha juhtimise organisatsioon <[email-masked]>; Karmen Paju 
<[email-masked]>; Lõuna-Eesti sihtkoha juhtimise organisatsioon 
<[email-masked]>; Kesk-Eesti sihtkoha juhtimise 
organisatsioon <[email-masked]>; Saarte sihtkoha juhtimise 
organisatsioon <[email-masked]>; Virumaa sihtkoha juhtimise 
organisatsioon <[email-masked]>
Subject: Turismitegevuskava 2026-2029 eelnõu kooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Turismitegevuskava 2026–2029 eelnõu kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 24.09.2025

Registreerimise number: 10-1/3347-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee