Subject: Fwd: kinnistusraamat.rik.ee Ligipääs firmale Lucky kinnisvara pluss oü Registrikood 16951772
From: "Andrei Birjukov" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 12:18:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

---------- Forwarded message ---------
От: Andrei Birjukov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: чт, 19 июн. 2025 г. в 12:17
Subject: Re: kinnistusraamat.rik.ee <http://kinnistusraamat.rik.ee> 
Ligipääs firmale Lucky kinnisvara pluss oü Registrikood 16951772
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere Saadan välja.

ср, 23 апр. 2025 г. в 10:50, RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >:

Tere

Alates 15.01.2025 muutus e-kinnistusraamatust tehtavate päringute osas 
seadus ning füüsilisest isikust kinnisasja omaniku nime ja isikukoodi järgi 
andmeid saavad otsida ainult kinnistusraamatuseaduse § 74 lõikes 42 
nimetatud isikud seaduses sätestatud ülesannete täitmiseks:

1) advokaat õigusteenuse osutamise eesmärgil;

2) ajutine pankrotihaldur ja pankrotihaldur pankrotimenetluse läbiviimiseks 
vajalike andmete saamise eesmärgil;

3) avalik-õiguslik juriidiline isik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid 
seaduses sätestatud avalik-õiguslike ülesannete täitmiseks;

4) isik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid isikuandmete kaitse seaduse §-s 
4 nimetatud eesmärgil;

5) kohtutäitur;

6) krediidiasutus, kes vajab kinnistusraamatu andmeid seaduses sätestatud 
ülesannete täitmiseks;

7) notar;

8) muu isik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid seaduses sätestatud 
avalik-õiguslike ülesannete täitmiseks;

9) usaldusisik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid füüsilise isiku 
maksejõuetuse seaduse § 53 lõike 2 punktis 1 nimetatud ülesande täitmiseks.

Kui Lucky kinnisvara pluss OÜ kuulub kinnistusraamatuseaduse § 74 lõikes 42 
nimetatud isikute hulka, palume saata juhatuse liikme poolt digitaalselt 
allkirjastatud avaldus, kus on ära toodud viited, milliste seaduses 
sätestatud ülesannete täitmiseks vajatakse juurdepääsu füüsilise isiku nime 
ja isikukoodi järgi otsingule.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Andrei Birjukov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 15, 2025 5:53 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: kinnistusraamat.rik.ee <http://kinnistusraamat.rik.ee>  Ligipääs 
firmale Lucky kinnisvara pluss oü Registrikood 16951772

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Ma sooviksin taotleda luba isikukoodi alusel andmetele ligipääsuks. See on 
vajalik meie tööks kinnisvarafirmas. Sageli tekivad olukorrad, kus on vaja 
kontrollida, milline kinnisvara on isiku nimele registreeritud ja kas tal on 
õigus lepinguid allkirjastada.

Lucky kinnisvara pluss oü  Registrikood 16951772

Lugupidamisega,

Andrei Birjukov 37906080227

58677768

Lucky Kinnisvara Pluss OÜ