Subject: Pöördumine liiklusohutuse parandamiseks Kuusalu külas
From: "Kyla Kogu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 14:40:27 +0300

Tere

Lugupeetud Transpordiameti esindajad!

Saadan lisas pöördumise seoses Kuusalu vallas, Kuusalu külas asuva 
Vana-Narva maantee, Kuusalu tee ja Kuusalu-Vanakoolimaja tee ristmiku ning 
selle lähiümbruse liiklusohutuse teemaga.

Pöördumises on kirjeldatud kohalike elanike tähelepanekud ja ettepanekud 
piirkonna liiklusohutuse parandamiseks, sealhulgas ülekäiguradade rajamise 
ning lisavalgustuse ja hoiatusmärkide paigaldamise vajadus.

Lisatud on ka fotod piirkonnast, kus jalakäijate ohutu liikumine 
bussipeatusesse on praegu raskendatud.

Palume Transpordiametil hinnata olukorda ning anda tagasisidet võimalike 
edasiste sammude ja ajakava kohta.

Lugupidamisega,

Jana Lumiste

Kuusalu küla külavanem

5663 5021/ [email-masked] <http://gmail.com>