Subject: Vs: e-Kinnistusraamatust maaomanike andmete pärimine
From: Kristi Seim | Räpina Paberivabrik AS <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 14:28:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

teeme eraldi, on protsess ehk veidi kiirem.
Palun eraldi pakkumist lisasolevale.

Tervitades/Best Regards,

Kristi Seim

Personali- ja keskkonnaspetsialist

HR and environmental specialist

 <https://www.rappin.ee/est/kontakt> +372 51911589
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Räpina
<https://www.google.com/maps/place/V%C3%B5handu+16,+R%C3%A4pina,+64504+P%C
3%B5lva+maakond/@58.0954058,27.4540623,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46eac
4f825b7f6d9:0x328e07c04b03db84!8m2!3d58.095403!4d27.456251>  Paberivabrik
AS
Pargi
<https://www.google.com/maps/place/V%C3%B5handu+16,+R%C3%A4pina,+64504+P%C
3%B5lva+maakond/@58.0954058,27.4540623,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46eac
4f825b7f6d9:0x328e07c04b03db84!8m2!3d58.095403!4d27.456251>  23, Räpina
64505, Estonia
www.rappin.ee <http://www.rappin.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/rappin>

  _____

Saatja: RIK info <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 7. oktoober 2025 14:01
Adressaat: Kristi Seim | Räpina Paberivabrik AS <[email-masked]>
Teema: RE: e-Kinnistusraamatust maaomanike andmete pärimine

Tere

Palun teada anda, kas soovite sama päringu raames täiendust või läheb see
töösse uue päringuga.

Kui uue päringuna, siis palun saata fail kus on ainult uued tunnused.

Kui päringu täiendusena, siis peale päringu tegemist esitame uue
hinnapakkumise, eelneva tühistame.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

[email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Kristi Seim | Räpina Paberivabrik AS <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 7, 2025 1:38 PM
To: RIK info <[email-masked]>
Subject: Vs: e-Kinnistusraamatust maaomanike andmete pärimine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

pakkumine sobib, kuid lisasin nimekirja veel 8 kinnistut, mille
omanikuandmeid tarvis. Palun ka need töösse võtta.

Lisan uuendatud tabeli (lisatud nr. 31-38).

Tervitades/Best Regards,

Kristi Seim

Personali- ja keskkonnaspetsialist

HR and environmental specialist

 <https://www.rappin.ee/est/kontakt> +372 51911589
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://www.google.com/maps/place/V%C3%B5handu+16,+R%C3%A4pina,+64504+P%C
3%B5lva+maakond/@58.0954058,27.4540623,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46eac
4f825b7f6d9:0x328e07c04b03db84!8m2!3d58.095403!4d27.456251> Räpina
Paberivabrik AS

<https://www.google.com/maps/place/V%C3%B5handu+16,+R%C3%A4pina,+64504+P%C
3%B5lva+maakond/@58.0954058,27.4540623,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46eac
4f825b7f6d9:0x328e07c04b03db84!8m2!3d58.095403!4d27.456251> Pargi 23,
Räpina 64505, Estonia
 <http://www.rappin.ee/> www.rappin.ee

 <https://www.linkedin.com/company/rappin>

  _____

Saatja: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 7. oktoober 2025 11:32
Adressaat: Kristi Seim | Räpina Paberivabrik AS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: e-Kinnistusraamatust maaomanike andmete pärimine

Tere

Saadan hinnapakkumise esitatud päringule. Päringu vastuseks on 32
registriosa.

Hind II jao andmete kohta:  32 x 2 =  64 eurot

Andmetöötlus: 30 minutit X 60 + KM = 37.20 eurot

HIND KOKKU: 101.20 eurot.

Andmete tellimiseks palun kinnitada hinnapakkumine.

Peale hinnapakkumise kinnitamist saadame arve Räpina Paberivabrik AS
nimele ning peale arve tasumist saadame andmed.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Kristi Seim | Räpina Paberivabrik AS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 2, 2025 10:53 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: e-Kinnistusraamatust maaomanike andmete pärimine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Tänan taaskord.

Lisan nimekirja kinnistutega, millele vajame omanike/kaasomanike nimesid.

Arve palun esitada Räpina Paberivabrik AS.

Tervitades/Best Regards,

Kristi Seim

Personali- ja keskkonnaspetsialist

HR and environmental specialist

 <https://www.rappin.ee/est/kontakt> +372 51911589
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://www.google.com/maps/place/V%C3%B5handu+16,+R%C3%A4pina,+64504+P%C
3%B5lva+maakond/@58.0954058,27.4540623,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46eac
4f825b7f6d9:0x328e07c04b03db84!8m2!3d58.095403!4d27.456251> Räpina
Paberivabrik AS

<https://www.google.com/maps/place/V%C3%B5handu+16,+R%C3%A4pina,+64504+P%C
3%B5lva+maakond/@58.0954058,27.4540623,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46eac
4f825b7f6d9:0x328e07c04b03db84!8m2!3d58.095403!4d27.456251> Pargi 23,
Räpina 64505, Estonia
 <http://www.rappin.ee/> www.rappin.ee

 <https://www.linkedin.com/company/rappin>

  _____

Saatja: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 02. oktoober 2025 09:24
Adressaat: Kristi Seim | Räpina Paberivabrik AS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: e-Kinnistusraamatust maaomanike andmete pärimine

Tere

See sõltub sellest kas Keskkonnaamet on seadnud teile konkreetse ülesande
teha mingeid toiminguid ning teil on selle kohta ka vastav dokument, või
seaduses on kirjas täpne punkt millise tööülesande jaoks on andmeid vaja.
Seda aga meie ei saa hinnata kas antud juhul teie lähete mingi seaduse
punkti alla või mitte, see teadmine peab teil endal olema.

Meie andmekogudes ei ole eraomanike kontaktandmeid, seega täpne teadmine
puudub kust neid võiks saada, aga tasub küsida Rahvastikuregistrist kas
nemad väljastavad ja kui väljastavad, siis mis aluste.

Juriidiliste isikute kontaktandmed on avalik info ja kõigele käte saadav
E-äriregistrist.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Kristi Seim | Räpina Paberivabrik AS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 30, 2025 3:25 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: e-Kinnistusraamatust maaomanike andmete pärimine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

tänan selgitamast!

Selguse mõttes küsin siiski üle, kas eelnevalt selgitatud Keskkonnaameti
nõudest tulenevalt ning vajadusest maaomanike nimistule kategoriseerub see
riigipoolsete ülesannete täitmiseks või mitte. Andmeid on meil tarvis nii
või teisiti ning arve alusel meile vajalike andmete eest tasumine on
täiesti mõistetav.

Kas saaksite suunata, kuidas, kas või mil moel, kui üldse oleks võimalik
saada andmekogust maaomanike kontaktandmeid?

Tervitades/Best Regards,

Kristi Seim

Personali- ja keskkonnaspetsialist

HR and environmental specialist

 <https://www.rappin.ee/est/kontakt> +372 51911589
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://www.google.com/maps/place/V%C3%B5handu+16,+R%C3%A4pina,+64504+P%C
3%B5lva+maakond/@58.0954058,27.4540623,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46eac
4f825b7f6d9:0x328e07c04b03db84!8m2!3d58.095403!4d27.456251> Räpina
Paberivabrik AS

<https://www.google.com/maps/place/V%C3%B5handu+16,+R%C3%A4pina,+64504+P%C
3%B5lva+maakond/@58.0954058,27.4540623,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46eac
4f825b7f6d9:0x328e07c04b03db84!8m2!3d58.095403!4d27.456251> Pargi 23,
Räpina 64505, Estonia
 <http://www.rappin.ee/> www.rappin.ee

 <https://www.linkedin.com/company/rappin>

  _____

Saatja: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 30. september 2025 14:14
Adressaat: Kristi Seim | Räpina Paberivabrik AS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: e-Kinnistusraamatust maaomanike andmete pärimine

Tere

Kui andmeid on vaja riigipoolt etteantud ülesande täitmiseks ning on õigus
saada andmeid tasuta, siis sel juhul tuleb meile esitada ametlik taotlus
esindusõigusliku isiku digitaalallkirjaga. Taotluses tuleb märkida ära
õiguslikalus, mille alusel on õigus tasuta andmeid saada ning selgitus,
milleks andmeid vajatakse.

Teistel juhtudel on andme tasulised.

Täiendava infona lisan juurde, et Kinnistusraamatusse ei kanta
kinnistuomanike kontaktandmeid.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Kristi Seim | Räpina Paberivabrik AS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 29, 2025 2:32 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: [SUSPECTED SPAM] e-Kinnistusraamatust maaomanike andmete pärimine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Räpina paberivabrik soovib seoses Keskkonnaloa taotlusega ja Võhandu jõe
paisutamisega elektri tootmise eesmärgil koguda teavet projekti
mõjupiirkonnas olevate kinnistute omanike/kaasomanike kohta.

Meie eesmärk on pöörduda kinnistute omanike poole, et teha vajalikud
kokkulepped vastavalt Keskkonnaameti tingimustele.

Enne veel, kui edastan loetelu, andke palun teada, millised on tingimused,
et saaksite meile vajalike katastriüksuste kohta info edastada.

Tervitades/Best Regards,

Kristi Seim

Personali- ja keskkonnaspetsialist

HR and environmental specialist

 <https://www.rappin.ee/est/kontakt> +372 51911589
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://www.google.com/maps/place/V%C3%B5handu+16,+R%C3%A4pina,+64504+P%C
3%B5lva+maakond/@58.0954058,27.4540623,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46eac
4f825b7f6d9:0x328e07c04b03db84!8m2!3d58.095403!4d27.456251> Räpina
Paberivabrik AS

<https://www.google.com/maps/place/V%C3%B5handu+16,+R%C3%A4pina,+64504+P%C
3%B5lva+maakond/@58.0954058,27.4540623,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46eac
4f825b7f6d9:0x328e07c04b03db84!8m2!3d58.095403!4d27.456251> Pargi 23,
Räpina 64505, Estonia
 <http://www.rappin.ee/> www.rappin.ee

 <https://www.linkedin.com/company/rappin>