Subject: FW: Hoiu tn 14 ja 16 eskiis- tagasiside küsimine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 08:29:59 +0300

Hei,

saadan regamiseks.

Tervitades

Merike

From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 13, 2026 1:53 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW: Hoiu tn 14 ja 16 eskiis- tagasiside küsimine

Tere Merike,

See teema tuli ennem sinu puhkust mulle, Hans andis siin ka oma vastused
nende eskiiside osas ja nüüd projekteerija

soovib siin leppida kokkusaamist kokku.

Kuna see on Harjumaa , siis ma annaksin selle teema sulle üle ja sa
suhtleksid siin Roadplaniga kokkusaamise ja koosolekute osas ise edasi.

Tervitustega,

Herkki

From: Ott Johann Post | Roadplan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 13, 2026 12:37 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Hoiu tn 14 ja 16 eskiis- tagasiside küsimine

Tere

Tänud vastuse eest, vaatasime oma meeskkonnaga küsimused üle ja soovime
teiega korraks maha istuda ja need asjad läbi arutada, et jõuda eskiisini
millega võime edasi minna.

Pakun välja 4 aega, öelge milline on teile kõige sobivam:

*	18.mai kell 13:00

*	18.mai kell 14:30

*	20.mai kell 10:00

*	20.mai kell 11:30

Lugupidamisega

Ott Johann Post
Projektijuht

+372 5887 2271  |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

  _____

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 30, 2026 7:49 AM
To: Ott Johann Post | Roadplan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Hoiu tn 14 ja 16 eskiis- tagasiside küsimine

Tere,

Meie projekteerimise üksuse projektijuht Hans Keskrand on andnud järgmise
tagasiside esitatud eskiiside osas:

1.	Minu hinnangul on kavandatud lahenduses jäetud liiga vähe varu
riigitee liiklussõlme kavandamiseks. Kuna tegemist on eskiisiga siis
ruumiline varu võiks nõlvuste/tehnovõrkude või kraavituse jaoks olla
suurem.

Näiteks siin on kergliiklustee ja kavandatava arendusala vahele jäetud
ainult 1,4 m. See puhverala kergliiklusteest võiks julgelt olla ~1 m, et
tulevikus oleks võimalik kuhugi ka tehnovõrgud kavandada ja kõrguslikult
erinevad teed kokku viia.

2.	Minu hinnangul on probleemiks see rajatis. Liiga lähedal
liiklussõlmele. Seal hakkab liiklussõlme mulle tõusma ning vaja on ruumi
ka ohutuse, mulde ja võimalike tehnovõrkude paigaldamiseks.

3.	Variant 1 juurdepääsu lahendus ei ole sobilik. Juurdepääs
arendusalale ei arvesta Laagri liiklussõlme perspektiivse lahendusega.
4.	Variant 2 juurdepääsu asukoht on loogilisem Seal on juba
olemasolev kinnistu sisene juurdepääsutee olemas ning ühendus luua juba
kohe olemasoleva kinnistu sisese teedevõrgu kaudu. Täiendavat mahasõitu
mina ei aktsepteeriks.
5.	Järgnev ristumiskoht tuleks samuti ette näha likvideerida juba
täna, kuna see ei ole seal ohutu ning tekitab teel väga laia umbmäärase
liikluskorraldusega ala.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Hans Keskrand < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, April 24, 2026 1:16 PM
To: MNT Teed < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Hoiu tn 14 ja 16 eskiis- tagasiside küsimine

From: Ott Johann Post | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, April 10, 2026 3:52 PM
To: Hans Keskrand < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Magnus Lelumees | COMBICON < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Hoiu tn 14 ja 16 eskiis- tagasiside küsimine

Tere

Sain sinu kontakti Edgarilt, kes tegeleb Juuliku-Laagri projektiga. Kui
peaksin selle meili kellelegi teisele suunama, siis juhata mind palun õige
kontaktini.

Koostame COMBICON OÜ tellimusel Hoiu tn 14 ja 16 kruntidele
eskiislahendust. Soovime enne ehitusloa menetluse alustamist suhelda ning
saada eskiisile põhimõttelise tagasiside, millega ehitusloa projekti
koostamisel arvestada.

Koostatud on kaks projektlahenduse eskiisi Hoiu tn 14 hoonelaiendusele.
Hoone funktsiooniks on tehnoülevaatus nii sõiduautodele kui
raskesõidukitele. Tehnoülevaatusest lõuna poole on ette nähtud ka
iseteeninduspesula.

Variant 1 näeb ette ligipääsu rajamist Hoiu tänavale, ~140m kaugusele Hoiu
tänava ja T11420 ringristmikust. Mahasõidu asukoht on valitud nii, et
tehnoülevaatusest/iseteeninduspesulast tulijal on võimalik otse alalt
väljuda Hoiu tänavale, eriti tarvilik on see raskesõidukite manööverdamise
hõlpsustamiseks.

Mahasõidu asukoht ja laiendite rajamine tingib olemasoleva kergliiklustee
nihutamist. Hoone lõunaküljele on ette nähtud parkimis- ja
manööverdamisala. Parkimiskohtade arv on valitud vastavalt MKM määrusele
"Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuetele vastavuse kontrollimise
tingimused ja kord" lisa 2.

Variant 2 näeb ette ligipääsu rajamist perspektiivsele Keldri tänava
läbimurdele. Lahendus on kompaktsem. Sõiduautode jaoks on liiklusskeem
samasugune, nagu eskiisvariandi 1 puhul.

Mõlema eskiisvariandi puhul on arvestatud Juuliku-Laagri 2+2 lahenduse
Hoiu tänava ringristmikuga ning maanteeprojekti muldkeha orienteeruva
ruumikasutusega.

Joonised-
<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/26001Hoiutn14ja16/IgAWt8xrgGH1Rp
u6_jcS8Gi2AYONCML6LxVtGFrqfxOb1cw?e=eQQlAd> 2026-04-09 eskiisvariandid v6

Lugupidamisega

Ott Johann Post
Projektijuht

+372 5887 2271  |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn