Subject: RE: Teadusuuringu loa taotlus
From: <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 13:34:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tekkis küsimus, et kui pikk on eeldatav menetlusaeg poliitikakujundamise
uuringu läbiviimise taotluse puhul? Kuna sooviksime oma küsitlusuuringut
juba mai lõpus levitama hakata, siis teaksime, kuidas edasi teha. Väga
vabandame, et taotluse esitamine jäi meie poolt nii hilisele ajale.

Oleme tänulikud, kui saate anda umbkaudse hinnangu menetlusaja kohta või
anda teada, kui vajate menetluse käigus täiendavat infot.

Lugupidamisega

Kristin Johanson

From: Kristin Johanson
Sent: Friday, May 15, 2026 12:04 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Teadusuuringu loa taotlus

Tere!

Esitan „Riigikaitse alase inimressursi kompleksuuring Kaitseväes“
Andmekaitse Inspektsioonile, et taotleda teadusuuringu luba
poliitikakujundamise uuringu läbiviimiseks.

Taotlus lisatud manusesse.

Lugupidamisega

Kristin Johanson

Uuringute koordinaator-analüütik

Rakendusuuringute osakond / Kaitseväe Akadeemia

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] / Tel: (+372)
717 6267; 53989301