Subject: Kutse Riigikogu komisjonil istungile 15. aprillil 2026 kell 8.45
From: Anu Kärtner <[email-masked]>
To: Evelin Pärn-Lee - KA <[email-masked]>, "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Apr 2026 11:15:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Konkurentsiameti juht pr Evelin Pärn-Lee

Ootame Teid/Konkurentsiameti esindajat Riigikogu korruptsioonivastase 
erikomisjoni istungile kolmapäeval 15. aprillil 2026.

Istungi teema on riigile kuuluva põlevkivi kaevevälja müügi otsuse 
kujunemine ja läbipaistvus ja soovime käsitleda ka Viru Keemia Grupp AS ja 
AS Eesti Energia vahel olnud vaidlust ning selle valdkonna konkurentsiga 
seonduvat.

Istung toimub Riigikogu hoones Lossi Plats 1a ruumis nr 332 ja algab kell 
8.45. Istung on osaliselt avalik, osaliselt kinnine.

Mõistame, et kutse on lühikese etteteatamistähtajaga, kuid ootame esimesel 
võimalusel tagasisidet Teie osalemise kohta istungil.

Istungil on võimalus osaleda ka Teamsi kaudu.

Lugupidamisega

Anu Kärtner

Nõunik

Korruptsioonivastane erikomisjon

Riigikogu Kantselei

T: +372 631 6621

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee