Subject: FW: Üleskutse avaldada arvamust Euroopa uurimismääruse ja Euroopa kaugosalemise määruse direktiivi eelnõu kohta
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>, "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Aug 2026 14:37:33 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, August 14, 2026 2:12 PM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>
Subject: Üleskutse avaldada arvamust Euroopa uurimismääruse ja Euroopa 
kaugosalemise määruse direktiivi eelnõu kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Üleskutse avaldada arvamust Euroopa uurimismääruse ja Euroopa 
kaugosalemise määruse direktiivi eelnõu kohta

Registreerimise kuupäev: 14.08.2026

Registreerimise number: 7-1/5959.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee