Subject: Ed: Töölepingu seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
From: "Liisa Oviir - VOLINIK" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 15:58:43 +0300

Tere

Edastan soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise voliniku Christian
Veste palvel arvamuse töölepingu seaduse ja sellega seonduvalt teiste
seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta.

Lugupidamisega
 
Liisa Oviir
Nõunik

Tel: 6269059
[email-masked] 

  ________________________________  

www.volinik.ee | Facebook | Instagram | LinkedIn

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.	

  ________________________________  

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 20. aprill 2026 13:15
Adressaat: Üldmeil - VOLINIK <[email-masked]>; Eesti Ametiühingute
Keskliit <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit
<[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>;
Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti
Naisuurimus- ja Teabekeskus <[email-masked]>; Eesti Naisteühenduste Ümarlaud
<[email-masked]>; MTÜ Feministeerium <[email-masked]>; Eesti
Inimõiguste Keskus <[email-masked]>; Eesti Personalijuhtimise Ühing
PARE <[email-masked]>
Teema: Töölepingu seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise
seaduse eelnõu
 
	Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Töölepingu seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste
muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 19.04.2026

Registreerimise number: 2-2/1421-1.

	
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked]
http://www.mkm.ee