Subject: Videode kasutamine küsimus
From: "Kersti Kuusk / FLINT" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 09:39:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tekkis meie eelneva koostööpartneriga väike vailduse hetk, kus tekkis 
küsimus meie poolt tellitud ja tasutud materjalide kasutamine.

Nimelt tellisime endale sotsaamelmeedia kanalite tootmiskes videoed teenust. 
Nüüd kui koostöö lõppeb soovivad nad meie videosi kasutada enda portfoolios 
ja kodulehel, mille jaoks me ei ole andnud luba ja puudub ka leping siin 
osas. (hetkel üleval nende kodulehel videod mis on ilma meiega läbi 
rääkimata lisatud)

Olen saatnud neile kirja ja teavitanud : Sooviksin kindlasti eraldi märkida, 
et tulenvalt Isikuandmete kaitse seadusest kõik seni meie poolt tellitud ja 
tasutud materjalid– sealhulgas fotod ja videod – kuuluvad autoriõiguste 
mõttes meie ettevõttele. Kuna meie sotsiaalmeedia sisus esinevad lisaks 
koostööpartnerid ja meie töötajad, ei ole kõik andnud nõusolekut nende 
kujutise kasutamiseks väljaspool meie enda kanaleid. Sel põhjusel palume, et 
loodud sisu ei jagataks ega kasutataks mujal ilma meiepoolse kirjaliku 
loata. Samuti meie koostööraames saadud ettevõte tegevusega saadud 
konfidentsiaalne informatsioon (ettevõtte eesmärgid, strateegia, plaanid, 
analüüsid) ja uudikirjade jaoks vaja mineva klientide nimekiri palun 
kustutada, sest seda läks vaja üksnes meie vahelise turunduse koostööks. 
Nende kasutamine on rangelt keelatud väljas pool meiega koostööd.

Nad on arvamusel, et kuna nad ikkagi on neid töid teostanud, siis neil on ka 
õigus jagada neid, sest kuidas muidu saaks nad ennast reklaamida,kui ei ole 
tuua näiteid. Ütlesin et lahendus on, et te võite viidate meile, kuid 
videoed/piltide kasutamise osas me ei anna nõusolekut, sest meiel on oma 
töötjatagea tehtud vaid kokkuleppeb, et materjale lubame kuvada vaid meie 
sotsaalmeedias.

Kuna nad on hetkel täna omal seisukohal, siis palun teie poolset seisukohta 
antud olukorrale. Mul on täna praeguste kui ka eelnevate töötajatega 
kirjalik kokkulepe, et nende soovil ma saan eemaldada kõik vastava sisu, kus 
nad on märgitud või selgelt arusaadavalt tuntavad.

Lugupidamisega/ Best Regards

	Kersti Kuusk
juhiabi / assistant
Flint Kaubandus OÜ, Kõo küla, Põhja-Sakala vald
70501 Viljandi maakond Estonia
+372 5786 2410
 <http://www.flint.ee/> www.flint.ee