Subject: Küsimused seoses välismaa pensioni ja Eesti maksuresidentsusega
From: "Meri-Ly Karjus-Mustafayev | Sorainen" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Hanna Esko | Sorainen" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Oct 2025 11:34:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme korraldamas 21.10 koolitust ning seoses sellega sooviksime Teie
arvamust ning võimalikku juhendamist järgmistes küsimustes, mis puudutavad
Ühendkuningriigi pensioniõigusi olukorras, kus isik on Eesti
maksuresident:

*	Kas Eesti maksuresidendina on võimalik jätkuvalt investeerida
Ühendkuningriigi pensionifondi või sel juhul peab isik valima kohaliku
pensionifondi?
*	Kas Ühendkuningriigi pensionifondi on võimalik üle kanda Eesti
pensionifondi?

Oleksime tänulikud Teie seisukoha ja selgituste eest nende küsimuste osas.

Lugupidamisega

Meri-Ly Karjus-Mustafayev

Associate
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. | T. +372 6 400 900
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Estonia

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

This e-mail is confidential and is subject to
<https://www.sorainen.com/disclaimer/> disclaimers. Sorainen’s
relationship with its Clients and its assignments are subject to the
following  <https://www.sorainen.com/TAC/> terms and conditions.