Subject: Re: Vastus selgitustaotlusele
From: KÜ Sõle39a <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: KÜ Sõle39a <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Sep 2026 16:10:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Tänan vastuse eest.
Pigem meie küsimus oli, kas vormil toodud kõik andmed on isiku andmed?

Osaliselt ka kindlustusselts oma vastuses öelnud, et kõik ei ole: "GDPR 
artikkel 4 p 1 sätestab isikuandmete mõiste. Isikuandmeteks on igasugune 
teave tuvastatud või tuvastatav füüsilise isiku kohta. Seega allpool 
loetletud andmed v.a. KÜ või Haldusettevõtte nimi, akti väljastamise kuupäev 
on isikuandmed."

Samas meie vaatest ei ole isikuandme ka "Õnnetuse tekkepõhjuseks oli (sh 
põhjuse täpne kirjeldus)" tegemist on hinnanguga ning hinnang ei saa oma 
olemuselt olla isikuandmed, see on hinnang toimingule.

Selles osas ootaks Teie arvamust.

Ette tänades

KÜ Sõle 39a juhatus
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas kuupäeval R, 4. 
september 2026 kell 16:03:

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.
Palume sellele meiliaadressile mitte vastata. Tegemist on süsteemisisese 
aadressiga. Vastuskiri saatke aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Pealkiri: Vastus selgitustaotlusele

Registreerimise kuupäev: 04.09.2026

Registreerimise number: 2.2-9/26/3427-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust