Subject: Webdesktop: Requesting information of Omani prisoners
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 26 Jul 2024 09:30:01 +0300

Reg. number: 1-11/118
Reg. kuupäev: 24.07.2024

Tere

Omaani saatkond soovib infot Omaani kodanikest kinnipeetavate kohta
Eestis. 
Palun sisendit, et saatkonnale vastata. 

-- 
Karen Tikenberg
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.