Subject: C-210/26 ja C-211/26
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 14:17:14 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/285
Kohtuasja number: C-210/26 ja C-211/26
Vastuse kuup�ev: 10.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: finantseerimisasutused; krediidiasutuste ja investeerimis�hingute 
usaldatavusn�uete t�itmise j�relevalve
�iguslikud vormid: direktiiv 2013/36/EL; m��rus (EL) nr 575/2013

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8801

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium