Subject: FW: 26-60-26. Ausamba kinnistu elektrivarustus.
From: "Irina Gering" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 13:42:54 +0300

Tere.

LK239609 koos potentsiaaltasandusrõngaga on nihutatud Ausamba kinnistu
sisse, transpordimaale nüüd ulatub ainult natuke LK kaitsevööndi.

LK121334-l on ikka maandus, aga seal pole potentsiaaltasandusrõngast vaja,
seega tingmärki ei ole.

IKÕ plaanile on lisatud LK ja potentsiaaltasandusrõnga tingmärgid.

Palume kooskõlastada.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

From: Ruth Koppel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 25. juuni 2026 10:01
To: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 26-60-26. Ausamba kinnistu elektrivarustus.

Tere!

Lõpetan menetluse kuna pole saanud vastavalt märkustele parandatud
projekti.

Projekti kooskõlastamiseks saata see uuesti [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Ruth Koppel
Sent: Wednesday, June 10, 2026 1:55 PM
To: 'Irina Gering' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 26-60-26. Ausamba kinnistu elektrivarustus.

Tere!

Mõningad tähelepanekud:

*	Märkustes, et LK paigaldatakse Ausamba kinnistule, plaanil on see
teemaa katastriüksusel
*	Võimalusel viige LK239609 liituja kinnistule ja nii, et ka
maanduspaigaldis (pot ring) sinna jääks
*	Kas  LK121334 ka maandus; vt asendiplaanil tingmärk puudub
*	IKÕ plaanil maandus ring ja LK nii plaanile kui ka tingmärkidesse

Palun saata parandatud materjalid tagasi [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Tuesday, June 2, 2026 9:33 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 26-60-26. Ausamba kinnistu elektrivarustus.

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb Ausamba kinnistu elektrivarustuse projekteerimisega
Elektrilevi OÜ tellimusel.

Palume kooskõlastada projektlahendus.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee