Subject: FW: Matsimütsi mahasõit kinnistule katatsritunnus 31701:001:0474)
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 08:53:02 +0300

From: Aivar Puur <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 9, 2026 3:10 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Matsimütsi mahasõit

Tere

Soovin tehnilisi tingimusi Matsimütsi kinnistule (katatsritunnus
31701:001:0474) mahasõidu projekteerimiseks. Kiisa-Kohila kergliiklustee
põhiprojekt ei näinud ette sellele kinnistule mahasõidu/juurdepääsu
projekteerimist. Kergliiklustee valmimisel on siiski vaja tagada
juurdepääs Matsimütsi kinnistule.

Kuna tegemist on riigimaaga, siis lisan ka volikirja, millega Maa-ja
Ruumiamet volitab Kohila valda vastavaid toiminguid läbi viima.

Parimate soovidega

Aivar Puur

Teede spetsialist

Kohila Vallavalitsus

Tel 58999392

[email-masked] <mailto:[email-masked]>