Subject: Lipa-Mõisamaa ja Kasti-Mõisamaa ristmik
From: "Annika Plamus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 12:05:28 +0300

Tere

Märjamaa vallavalitsus sulgeb kohaliku tee 5040077 Kasti-Mõisamaa
mahasõidu riigteelt Lipa-Mõisamaa (tee nr 20166) ning võtab kasutusele
sama kohaliku tee teeosana Kesalille kinnistut (KÜ 50403:003:0269) läbiva
teelõigu. Seejuures on maakasutus õigus lahendatud valla kasuks. Mõlemad
nimetatud mahasõidud riigiteelt on olemasolevad ja ka teeregistris kirjas.
Seoses kohaliku liikluse ümbersuunamisega soovime Kesalille kinnistul
oleva mahasõidu asfalteerida, ehituslikult mahasõitu ei muudeta. Palume
Transpordiameti tagasisidet, kas antud küsimuses on täiendavaid tingimusi
millega arvestama peame?

Töö hankimisel lähtume põhimõttest, et ristumiskoha vertikaallahendus peab
tagama liiklusohutuse ja vete äravoolu riigitee kattelt. Tagada tuleb tee
kõrguslik kokkuviimine riigitee vertikaallahendusega. Ajutise
liikluskorralduse objektil korraldab töövõtja.

Olemasoleva mahasõidu likvideerimine nähakse ette olemasoleva katte
likvideerimise ja maa-ala haljastamisena.

Asendiplaan, millel kollasega toodud kohaliku tee 5040077 Kasti-Mõisamaa
olemasolev likvideeritav mahasõit riigiteelt ja sinisega kohalikul tee
osana kasutusele võetav (sh asfalteeritav) mahasõit riigiteelt:

Töö soovime teostada veel sel aastal, mistõttu ootan esimesel võimalusel
tagasisidet.

Parimat

Annika Plamus

Teedespetsialist

Märjamaa Vallavalitsus

Telefon: 53063415

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>