Subject: Vastuskiri
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Apr 2026 09:35:39 +0300

Tere

Teile on saadetud Terviseameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument:

Pealkiri: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee km 151,05 - 151,20 ja Valgu 
katastriüksuse vahelise müratõkkeseina projekti projekteerimistingimuste 
osas seisukoha edastamine

Registreerimise kuupäev: 17.04.2026

Registreerimise number: 9.3-2/26/2816-2

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>  <http://www.terviseamet.ee>
Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.