Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jul 2026 14:04:02 +0300

Anija Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlus nr 2611371/06547 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Kihmla küla, Küti // Lepiku // Lussu 
// Parila-Salumäe tee L1 // Saare // Tallometsa // Tallopõllu // Uuekatku // 
Uueraua-Katku // Välja // Linnakse küla, 11313 Raasiku-Kehra tee // Anija 
metskond 116 // Hallikavälja // Hernepõllu // Kaevupõllu // Kehra alajaam // 
Lassi // Lassipõllu // Lauda // Maakia // Mäe // Paasiku küla // 
Paasiku-Lauristo tee L6 // Porgandi // Postipõllu // Riisimäe // 
Tallinn-Tapa 134,9-142,1 km // Tatrapõllu // Uus-Riisimäe // Vahtramäe // 
Väljapõllu // Salumäe küla, Kuke // Püi // Västriku // Raasiku vald, Tõhelgi 
küla, Krabi (L194 Aruküla - Kehra 110 kV õhuliin) ja soovib teid kaasata 
menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Olete kinnistu omanikuna või tema esindajana 
kaasatud menetlusse, millega antakse teile võimalus esitada oma arvamus või 
vastuväide. Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lg 8, kui arvamuse andja ei ole 
kümne päeva jooksul kasutusloa eelnõu saamisest arvates kooskõlastamisest 
keeldunud või arvamust avaldanud ega ole taotlenud tähtaja pikendamist, 
loetakse kasutusloa eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi kooskõlastatuks või 
eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi kasutusloa eelnõu kohta arvamust 
avaldada, kui seaduses ei ole sätestatud teisiti.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27936996> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 27.07.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (KALEV LAAST) poole.