Subject: FW: IPI-2507_PRG_Põrguvälja tee 35-37-39 Juurdepääsu ristmiku projekt kooskõlastamiseks
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 09:49:52 +0300

From: Jana Prost <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 20, 2026 8:48 AM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: IPI-2507_PRG_Põrguvälja tee 35-37-39 Juurdepääsu ristmiku
projekt kooskõlastamiseks

Tere!

Palun registreerida mulle tööülesanne. Delta viit 7.1-1/26/18872-6.

Parimat soovides

Jana

From: Marta Payu <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Wednesday, May 13, 2026 6:57 PM
To: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Jaak Viitmann <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IPI-2507_PRG_Põrguvälja tee 35-37-39 Juurdepääsu ristmiku
projekt kooskõlastamiseks

Tere Jana!

Tänan ristmiku projekti põhjaliku läbivaatamise eest.

1. Linki kaudu on korrigeeritud projekt:
<https://innopolisinsenerid-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/marta_payu_in
nopolis_ee/IgBL5LEweHyGRqdN27lSNjk7AWpDb0m71Xp3j8NMJxX_u6A?e=CVnKm1>
2507_PRG_Põrguvälja 35-37-39_Ristmiku projekt

1.         Teeprojekti tiitellehel on vale riigitee km. Peab olema km 7,02
(vt kirja p 1)

Korrigeeritud

2.         Asendiplaani kirjanurga andmeid tuleb korrigeerida. Tiitlellehe
ja kirjanurgas esitatud andmed ei ühti (vt kirja p 6).

Korrigeeritud

3.         Täpsustada riigitee nimetust, puudub riigitee number (vt kirja
p 7).

Täpsustatud

4.         Täpsustada projekti seletuskirja truubi vajadusest või vajaduse
puudumisest (vt kirja p 14).

Lk. 9

5.         Seletuskirja täpsustada ja kirjeldada riigitee katte, muldkeha
nõlvuse, teepeenarde ja haljastuse taastamine (vt kirja p 17).

Lk. 11

6.         Seletuskirja lisada, et kõik ristumiskoha projekteerimise ja
ehitamisega seotud kulud kannab huvitatud isik (vt kirja p 20).

Lk. 11

2. Eriosad on projekti kaustast eemaldatud.

3. Põrguvälja tee 31 kinnistu omaniku digitaalselt allkirjastatud volitus
on lisatud. Palun vaadata kaustast: Põrguvälja tee 31 omaniku kooskõlastus

4. Huvitatud isiku kontaktandmed lepingusse lisamiseks (nimi, volitatud
esindaja, e-post, tel nr)

Eveken Valmann

juhatuse liige

Kinnisvara Info AS

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tel: +372 53285725

Parimate soovidega,

Marta Payu

projektijuht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 59117917

 <http://www.innopolis.ee/>

From: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 14, 2026 2:50 PM
To: Marta Payu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IPI-2507_PRG_Põrguvälja tee 35-37-39 Juurdepääsu ristmiku
projekt kooskõlastamiseks

Tere, Marta!

Suur tänu saadetud projekti eest.

Oleme väljastanud EhS § 99 lg 3 kohased riigitee ristumiskoha nõuded
28.11.2025 kirjaga nr 7.1-2/25/18872-2 (edaspidi kiri).

Esitatud lahendus on üle vaadatud. Palun korrigeerida järgmiseid
tähelepanekud.

1.	Teeprojekti tiitellehel on vale riigitee km. Peab olema km 7,02
(vt kirja p 1)

Korrigeeritud

2.	Asendiplaani kirjanurga andmeid tuleb korrigeerida. Tiitlellehe ja
kirjanurgas esitatud andmed ei ühti (vt kirja p 6).

Korrigeeritud

3.	Täpsustada riigitee nimetust, puudub riigitee number (vt kirja p
7).

Täpsustatud

4.	Täpsustada projekti seletuskirja truubi vajadusest või vajaduse
puudumisest (vt kirja p 14).

Lk. 9

5.	Seletuskirja täpsustada ja kirjeldada riigitee katte, muldkeha
nõlvuse, teepeenarde ja haljastuse taastamine (vt kirja p 17).

Lk. 11

6.	Seletuskirja lisada, et kõik ristumiskoha projekteerimise ja
ehitamisega seotud kulud kannab huvitatud isik (vt kirja p 20).

Lk. 11

Kuna eriosade (elekter, vesi, kanal) projektide lahendused on esitatud
meile kooskõlastamiseks ehituloa EHRi menetluses nr 513812, siis
teeprojekti materjalidest tuleb need eemaldada.

Lisaks ulatub teeprojektis esitatud lahendus Põrguvälja tee 31 kinnistule
(katastritunnus 65301:002:0151), mistõttu tuleb materjalide juurde lisada
nimetatud kinnistu omaniku digitaalselt allkirjastatud volitus.

Korrigeeritud lahendust ootan tagasi ristumiskoha lepingu
ettevalmistamiseks.

Palun saatke korrigeeritud lahendusega koos ka huvitatud isiku
kontaktandmed (nimi, volitatud esindaja, e-post, tel nr), et saaksin need
lepingusse lisada.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Marta Payu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 18, 2026 4:23 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: Jaak Viitmann < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: IPI-2507_PRG_Põrguvälja tee 35-37-39 Juurdepääsu ristmiku projekt
kooskõlastamiseks

Tere

Saadame vastavalt Transpordiameti kirjale
„v02_TRANSPORDIAMET_7.1-2/25/18872-2 28.11.2025 Väljaminev kiri“
kooskõlastamiseks Harju maakonnas Rae vallas Assaku alevikus Põrguvälja
tee 35, 37 ja 39 kinnistute juurdepääsu ristmiku projekti.

Anname ka teada, et antud kinnistute laohoonete rajamise ehitusloa taotlus
on menetluses (menetlus nr 513812).

Kuna projekti koosseisu kuulub geodeetiline uuring koos pinnasemudeliga,
ei ole võimalik seda otse kirjaga esitada.
Projekt on kättesaadav lingi kaudu:
<https://innopolisinsenerid-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/marta_payu_in
nopolis_ee/IgBL5LEweHyGRqdN27lSNjk7AWpDb0m71Xp3j8NMJxX_u6A?e=9BendL>
2507_PRG_Põrguvälja 35-37-39_Ristmiku projekt

Lugupidamisega

Marta Payu

projektijuht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 59117917

 <http://www.innopolis.ee/> www.innopolis.ee

 <https://teams.microsoft.com/l/chat/0/0?users=[email-masked]>
<https://www.linkedin.com/company/innopolis-insenerid-o-/?originalSubdomai
n=ee>  <https://www.instagram.com/innopolis_engineering/?hl=en>
<https://www.facebook.com/innopolis.engineering>
<https://www.youtube.com/channel/UCVVHcvO0sCWurCJZzaiyFZw>
<https://goo.gl/maps/L6FiUNhLq9PpBkKPA>

 <http://www.innopolis.ee/>

Valukoja 8/1, 11415 Tallinn, Estonia

+372 626 1122

Innopolis Insenerid OÜ