Subject: FW: Ehitusobjekti liikluskorralduse kontrollimine
From: "Kutsenko, Sergei" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 06:32:38 +0200

Tere

Merko ehitustransport kasutab ainult ühte sissepääsu Õie tn 2 suunalt.

Teisest küljest, suunaga Õie tn 9 suunas, teostab tööd AS Elektritsentrum.
Meie ehitustransport seda sissesõidu ei kasuta.

Kõik puudused kõrvaldatakse hiljemalt kolmapäeval 05.04.023 õhtuks
vastavalt ajutisele liiklusskeemile.

Tervitades,

 <https://merko.ee/>

SERGEI KUTSENKO

Töödejuhataja

+372 55 530 496 ·  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

AS Merko Ehitus Eesti · Järvevana tee 9g, Tallinn

From: Jaan Saia < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 28, 2024 3:55 PM
To: Lapina, Anita < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Ehitusobjekti liikluskorralduse kontrollimine

Tere

Teede ülevaatuse käigus vaatasin üle ka riigiteega 11114 Jüri – Vaida km 1
– 1,4 külgneva Teie ettevõtte ehitusobjekti sissesõitude tähistamise
vastavalt 22.02.2024 kooskõlastatud liikluskorralduse joonisele. Silma
jäänud tähelepanekud lisas.

Lisan ka kooskõlastatud liikluskorralduse joonise

Selgitus puuduste kohta ning puuduste kõrvaldamise tähtaeg palun saatke
Transpordiametile aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  hiljemalt 04.03.2024.a.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80