Subject: FW: Strateegiline partnerlus: Ungari "DÁP" süsteemi ja Eesti e-riigi mudeli süünkroniseerimine
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 19:55:31 +0300

Tere

Edastame kuuluvuselt Justiits- ja Digiministeeriumile.

Heade soovidega

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 29, 2026 4:22 PM
To: Riigikantselei - RK <[email-masked]>; Riigikantselei - RK 
<[email-masked]>; Business <[email-masked]>; 
info - MKM <[email-masked]>
Subject: Strateegiline partnerlus: Ungari "DÁP" süsteemi ja Eesti e-riigi 
mudeli süünkroniseerimine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud peaminister / Lugupeetud ministeeriumi esindajad!

ATLS Grupi nimel õnnitleme Eestit jätkuva juhtrolli puhul digitaalse 
valitsemise valdkonnas. Teavitame Teid, et Ungaris on avanenud ajalooline 
võimalus riigihalduse radikaalseks moderniseerimiseks.

Meie grupp on esitanud Ungari valitsusele ametliku ettepaneku Eesti mudeli 
(X-tee, 15-minutiline ettevõtte asutamine, sujuv maksusüsteem) täielikuks 
kohandamiseks Ungari uue digikodaniku programmi (DÁP) raames.

Meie eesmärk on, et Ungari ei oleks Kesk-Euroopa regioonis pelgalt Eesti 
tehnoloogia tarbija, vaid strateegiline partner. Usume, et praeguses 
majanduslikus ja poliitilises keskkonnas on Eesti "Once-Only" põhimõte ja 
plokiahelal põhinev läbipaistvus Ungari majanduse jaoks ainuvõimalik tee.

Ootame võimalust toetada lähitulevikus tehnilisel ja strateegilisel tasandil 
kahe riigi vahelist tehnoloogiasiiret.

Lugupidamisega,  ATLS Grupi strateegiline nõukogu

ATLS Team.

0x57d37549e48f23c5b3bb65fe2cd5c8e3fe22d276