Subject: Reg 2/2544424-1, 04.09.25, TEAVITUS veekvaliteedi kõrvalekaldest Sõle tn 23
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 14:54:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient

Võtsime eile, 03.09.2025, täiendavad veeproovid Sõle tn 23 kinnistult ja
hoone eest veevõrgu pealt hüdrandist. Jagan tulemusi tabeli kujul:

Proovivõtukoht

Coli-laadsed, arv/100 ml

Sõle tn 23, veemõõdusõlm

1

Sõle tn 23, esimese korruse wc

11

Sõle tn 23, hüdrant maja ees

0

Lähtuvalt sellest, et veevõrgu ja veemõõdusõlme tulemused on vastavalt 0
ja 1 Coli-laadset, kuid esimese korruse tualetist võetud veeproovi tulemus
on 11 arv/100ml, siis soovitan jätkata loputamisega, et vesi vahetuks
piisavalt ja värske veevõrgu vesi jõuaks ka hoone kaugematesse
kraanidesse. Tuleme veekvaliteeti uuesti hindama homme, 05.09.2025.

Tänan Teid koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Parimate soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht