Subject: FW: FW: Kiri Ridaküla tee 3, Lepna 17149 mahasõit
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 06:47:56 +0300

Tere

Edastan tutvumiseks mahasõiduprojekti

Raigo

5287979

From: Lepna Ehitus OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: 2 April, 2026 10:10
To: Raigo Võrno <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Kiri

Tere,

Saadan edasi Transpordiameti tehnilised tingimused. Lepna vana katlamaja 
mahasõit riigi teelt.

Lugupidamisega,

Allar Neeme

+3725082693

Lepna Ehitus OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---------- Forwarded message ---------
Saatja: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: K, 1. aprill 2026 kell 12:56
Subject: Kiri
To: Lepna Ehitus OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 17149 Rakvere-Jõepere tee ja Ridaküla tee 3 kinnistu 
juurdepääsutee ristumiskoha ehitamise nõuded

Registreerimise kuupäev: 01.04.2026

Registreerimise number: 7.1-1/26/4773-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>