Subject: avaliku ürituse teavitus 01 06
From: "Aivi Telvik" <[email-masked]>
To: PPA Lääne <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Fri, 15 May 2026 17:11:48 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teavitan, et 01.06.2026 kell 10 – 19 on plaanis Kärdla Linnapargis
korraldada Hiiumaa Lastefestival.

-----

Lastefestivali programm

10.00 – 10.55 tsirkuse I etendus

11.00 – avamine

Batuudid

11.15 PÄEVANE LAVAPROGRAMM

12.00 – 12.55 tsirkuse II etendus

11.00 – 16.00 Tegevused:

*	Kirjanduslik aardejaht – läbiviija Kärdla Linnaraamatukogu
*	Meisterdamise töötoad ja õuemängud (sh käepaelad, pesulõksuloomad
jms) – läbiviija Kärdla Noortekeskus
*	Matkamisel vajalike oskuste esitlus ja meeskonnamängud – läbiviija
Kodutütred ja Noored Kotkad
*	Politsei- ja Päästeameti töö ja masinate tutvustused
*	Üllatused

14.00 – 14.55 tsirkuse III etendus

16.00 –  ÕHTUNE LAVAPROGRAMM

17.30 – Tt-Stuudio kontsert „Lastepäeva rõõmukillud“

18.30 – 19.00 Pannkoogiõhtu ja lõpetamine

Puhvetid

https://kultuur.hiiumaa.ee/kultuur/kalender/4001

Lugupidamisega

Aivi Telvik

Kärdla Kultuurikeskus

Juhataja

5175585