Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 15:46:56 +0300

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/07710 aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Rooslepa küla / 
Roslep, Kuu (Puurkaev) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: puurkaev on projekteeritud riigitee 
kaitsevööndisse

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27036601>  (menetlus nr: 
437996), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (MARIKA MEISTER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister