Subject: Koostööettepanek - TKG Fest 2024
From: "Magnus Liir" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 17:48:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen Põhja-Tallinnas tegutseva Tallinna Kunstigümnaasiumi
tiimijuht-klassiõpetaja Magnus Liir ja kirjutan Teile koostöö tegemise
sooviga.

Korraldame 10. juunil 2024 Kunstigümnaasiumi kogukonnaüritust TKG Fest,
mille eesmärk on võtta kokku lõppev õppeaasta ja teha hariv sissejuhatus
turvaliseks suvevaheajaks. TKG Fest 2024 on pühendatud Tallinna
Kunstigümnaasiumi 110. juubeliaastale, kandes pealkirja “110 ennetust
suveks”. Soovime juhtida nii õpilaste kui ka lapsevanemate ja teiste
kogukonnaliikmete tähelepanu ohutu suvepuhkuse loomisele.

TKG Fest on messiformaadis töötubades ohutus- ja terviseteemadele
tähelepanu juhtimine. Töötube viivad läbi Kunstigümnaasiumi omad õpetajad
ja erinevad koostööpartnerid, kelleks on Politsei- ja Piirivalveamet,
Põhja-Tallinna Noortekeskus, Naiskodukaitse, Swedbank Eestis,
Sisekaitseakadeemia jt.

Ootame Terviseametit TKG Fest 2024 õnnestumisele kaasa aitama ning toetama
noorte turvalise ja teadliku suvevaheaja algust ohutusele ja ennetusele
suunatud töötubadega. Omalt poolt pakume vastu kajastust meie
meediakanalites ( <https://www.facebook.com/kunstigymnaasium> Facebook,
<https://www.instagram.com/kunstigumnaasium/> Instagram,
<https://www.tiktok.com/@tallinnakunstigumnaasium> TikTok,
<https://kunst.edu.ee/> kodulehekülg) ning üritusel kohapeal, koos
messialale oma organisatsiooni väljapaneku lisamise võimalusega.

Koostööhuvi korral olen valmis saama Teiega hea meelega kokku, et meie
ideed paremini tutvustada ja tekkinud küsimustele vastata. Vastan
kõikidele küsimustele ka e-maili teel.

Lugupidamisega

Magnus Liir
Algklasside tiimijuht
3.A ja 5.A klassijuhataja
Tallinna Kunstigümnaasium
Kopli 102a, 11711, Tallinn
Tel 53 42 3294

TKG Fest on Tallinna Kunstigümnaasiumi kogukonnaüritus, mille eesmärk on
võtta kokku lõppev õppeaasta ning teha töötubades ohutus- ja
terviseteemadele tähelepanu juhtides hariv sissejuhatus turvaliseks
suvevaheajaks. Soovime juhtida nii õpilaste kui ka lapsevanemate ja teiste
kogukonnaliikmete tähelepanu ohutu suvepuhkuse loomisele.

TKG Fest 2023 pälvis Tallinna noorsootöö tunnustuskonkursil “
<https://www.tallinn.ee/et/suuredteod> Suured teod” äramärkimise
kategoorias “Suured teod Tallinna noortele”.